Annonse:
20240403 Maskot Gjensidige 4.4
Annonse:
20240403 Maskot Gjensidige 4.4

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

640x360_EYC.jpg

Elverum Yngres Cup - praktisk info

I denne saken finner du litt praktisk info som kan være lurt å få med seg før ankomst!

CampingVi har fått noen spørsmål om camping ved skolene/hallene.Det er mulig å stå parkert med bobil, men det er ikke mulig å få tilgang til vann/sanitæranlegg/strøm og liknende.En må være nøye på å parkere der det er lov å stå og selvsagt ta hensyn til de rundt seg. Det er stor parkeringsplass bak Terningen Arena.Elverum Camping har ikke åpnet for sesongen, enda.

De av dere som er med laget og skal se kamper og ikke har deltakerkort kjøper billett ved inngang i hallen. Billetten gjelder for det antallet du velger og selvsagt til alle haller i perioden. Billetten betales via vipps, les mer her. Dette gjør du i billettkontrollen, da mottar du en fysisk billett til å vise fram, det holder ikke med vippskvittering for å gå inn i hallen, du må ha en fysisk billett.

Servering av frokost og andre måltiderFrokosteseringen skjer på Elvis (for Elvis, Frydenlund og EUS), Søbakken og Ydalir.Det er IKKE anledning til å smøre matpakker under frokosten.

Frokostserveringen er fra kl 0600-0900.

Kveldsmat fredag må være forhandsbestilt, og deles ut i ferdige esker til hvert lag som har bestilt kveldsmat.Kveldsmat lørdag serveres på de nevnte skolene kl 1800-1930.

Middag lørdag 13.00 – 17.00, serveres på Thon Hotel Central i Elverum sentrum.Middag søndag 12.00 – 15.00, serveres på Thon Hotel Central i Elverum sentrum.

Hovedsekretariatet åpner kl 1500 fredag 28. aprilAlle lag må innom hovedsekretariatet i Terningen Arena før første kamp.Det holder at lagleder eller en annen representant for laget kommer innom.Her får dere info om eventuelle endringer og annen info, samt deltakerkort og deltaker-t-skjorter til laget.

Skolene er klare for innsjekk kl 1800.Mange skulle ønske det var mulig å sjekke inn på skolen tidligere, men det er det av praktiske hensyn ikke. 

DusjingDusjing er ikke alltid like enkelt når mange bor på skole og det er begrenset med antallet dusjer.Det er anbefalt å dusje i hallen etter siste kamp, men husk at det i de ulike hallene er ulikt med dusjkapasitet, og man må være raske av hensyn til de om kommer etter.For de voksne som er med lagene er det mulig å dusje på alle skoler etter - unntatt Elverum Ungdomsskole. Dere som bor der, må dusje i hallen etter siste kamp.

Alle som er berørt av endringer i kampoppsettet skal ha mottatt varsel på e-post.Det er alltid det kampoppsettet som ligger i MINhåndballappen og i TA som gjelder. 

Her finner dere turneringsreglementet.9 og 10 åringene spiller kortbane, med 5 spillere.

Konsert med Beathoven, VILDE og Norwegian House MafiaHvis foresatte eller søsken, eller andre, ønsker billett til konserten kan den kjøpes i hovedsekretariatet. Konsertbilletten koster kr 200.-Konserten er finner sted i Terningen Arena kl 2000-2115 lørdag kveld. Dørene åpner kl 1930.

Om noen fortsatt ikke har bestilt transport, eller nå ser at dere har behov for det, må dere kontakte merethe.kjellberg@handball.no.

Navneliste overnattingHvem overnatter? Brannvesenet krever av sikkerhetsmessige årsaker oversikt over hvem som sover på skolene.Fyll ut skjemaet i lenken over før dere kommer (skjema er også vedlagt denne e-posten), så slipper dere å gjøre det ved ankomst.Dette må leveres på papir da det skal oppbevares av overnattingsvaktene.Oppdatert innkvarteringsplan ligger vedlagt.

SpillerlisterHvor sender jeg/legger jeg inn spillerlister? Jo det gjør du i TALes mer om dette her.Har du ikke hatt lag i f.eks J13 tidligere kan det hende du ikke er lagt til som lagleder på laget.Dette kan vi hjelpe dere med, send meg i så fall en mail med navn på den som skal være registrert som lagleder.

Alle henvendelser gjennom helga skjer til hallansvarlig i den hallen du er eller til hovedsekretariatet.Dere treffes oss på telefon:Bjarne (turneringsleder): 901 37 836Merethe (koordinator): 906 35 088Nina (transportansvarlig): 415 77 757

Mer info finner dere på våre hjemmesider: ELVERUM YNGRES CUP

Velkommen til Elverum Yngres Cup!!