Annonse:
Pocket Valley
Annonse:
Pocket Valley

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Sesongens_arrangør_1920.jpg

Sesongens arrangør 2020 ble Vålerenga Håndball

Etter fem Minirunder kan vi gratulere Vålerenga som Sesongens arrangør av Minirunder for sesongen 2019/20.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

Denne prisen henger høyt hos klubbene, og skal være med på å motivere til å skape et enda større engasjement rundt kampene for de yngste. Håndball med stil!

Det som kjennetegner et bra arrangement og hvilke kriterier som legges til grunn for å stemme, er: 

-       Musikk og speakertjeneste 
-       Synlige og hyggelige arrangører 
-       God stemning i hallen, både på banen og tribunen 
-       Ser hallen OK ut (ikke søppel som flyter osv.)? 
-       Er toalettene OK? 
-       Kiosk; Utvalg og service 
-       Totalinntrykk

Forrige sesong ble veldig annerledes og rar. Vi fikk gjennomført fem av seks minirunder for 8- og 9-åringene. Vålerenga hadde dessverre ikke mulighet til å arrangere de to første rundene de var tildelt – men gjennomførte runde nummer 5 med glans.

Det var ekstra utfordrende i runde 5, da vi allerede da forstod at noe var på gang her i landet. Bare noen få dager senere var hele Norge i lockdown.

Vi sto til slutt igjen med 8 finalister – og det var klart for FINALE. Med en overlegen seier var det Vålerenga Håndball som stakk av med tittelen Sesongens arrangør av Minirunder for sesongen 2019/2020. Ungt engasjement, inkludering, fokus på dommerne og med en entusiastisk Gry Søgstad i spissen, gjorde at Vålerenga fikk flest stemmer i finaleheatet i mai.

Sesongens_arrangør_1920_2.jpg

Vi tok en tur til Jordalhallen tirsdag 8. september for å overrekke premien på 10.000 kroner. Under premieutdelingen stilte Vålerenga opp med nevnte Gry Søgstad, styreleder Odd Jenvin-Steinsvåg samt de unge dommerne Mille Westheim, Zana Veliu, Lars Aas og Petter Celius-Kalheim.

Vi i Region Øst gratulerer Vålerenga håndball og håper at dette vil motivere kommende arrangører til å lage fantastiske arrangement for de yngste!