Mandag 1. juni begynte Tonje Tangvik hos oss som Klubbrådgiver for sonene Nordmøre & Romsdal og Sunnmøre. Hun vil ha arbeidssted på regionskontoret, som er i Trondheim.
Hun har tidligere jobbet hos oss, men da som Klubbrågiver i sonene Fosen, Gauldal, Orkdal og Nord-Østerdal.
Hvorfor søkte du deg tilbake:
- Noen ganger må man prøve noe nytt for å bli sikker på hva som er riktig. Tiden utenfor Håndballforbundet har gitt meg nye erfaringer og perspektiver, men har også bekreftet hvor sterkt jeg trives med å jobbe for håndballen, klubbene og menneskene rundt sporten. Og for meg føles dette ikke som å gå tilbake, men som å ta med meg ny kompetanse inn i et miljø jeg allerede vet jeg brenner for.
Hva ser du frem til med den nye stillingen:
- Jeg gleder meg til å jobbe med noe som betyr noe for mange mennesker. Håndballen skaper fellesskap, mestring og tilhørighet, og det er motiverende å få være med og bidra til det hver eneste dag!
Hva blir viktig i jobben:
- Det viktigste blir å være tilgjengelig og bygge gode relasjoner til klubbene. Selv om jeg kommer til å ha arbeidssted i Trondheim, er klubbene jeg skal følge opp i Møre og Romsdal. Derfor blir det avgjørende å være ute i regionen, møte klubbene der de er, og ha tett kontakt gjennom både fysiske besøk og digital oppfølging.
Vi ønsker Tonje hjertelig velkommen tilbake til oss!