Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

230918_kvalJ16-640x360.jpg

Terminlistene er tilbake på nett og på MinHåndball

Vi har nå bearbeidet alle innkomne ønsker om endringer i terminlistene og de er igjen offentliggjort.

Lag som har trukket seg er tatt ut av terminlistene, og vi har ryddet litt der hvor hallene i løpet av sommeren har meldt inn at hallen er opptatt.

En god del av dere har valgt å flytte kamper til treningstid, da forutsetter jeg at dette er avklart med hallen og at det er nok tid tilgjengelig til å gjennomføre kampen.

Når vi lager kampoppsett og kamper kolliderer med antilag mottar vi et varsel fra TA. Når dere selv har søkt om å flytte til tidspunkter som kolliderer med antilag, så har jeg overstyrt varslet og kampen er berammet tross varsel om antilagproblematikk.

Det har også blitt avslått noen søknader. For de kampene som ikke har blitt flyttet har det blitt sendt varsel om dette. For sikkerhets skyld så anbefaler jeg at alle sjekker søppelpostkassen. Noen ganger er det noen som opplever at varslene går dit. Avslåtte søknader skyldes normalt at hallen er opptatt på det oppgitte tidspunktet.

For at det ikke skal tilkomme gebyr på omberammingen må de dette gjelder legge inn ny søknad i TA innen utgangen av uke 34. Bruk årsaken «terminliste under arbeid» i TA. 

To lag er nye i sine serier. Det gjelder Ringebu Fåvang i J16-2 og Skarnes i Gutter 14-2. Om noen av dere har behov for å omberamme noen av de nye kampene i disse seriene kan dere søke om det i TA – også det innen utgangen av uke 34.

Også for disse seriene må dere bruke årsaken «terminliste under arbeid» for å unngå gebyr på omberammingene.

Ber etter alle endringene nå alle lag om å sjekke sine kamper for å se at alt er i orden. Ta kontakt på e-post om det er noe dere lurer på til merethe.kjellberg@handball.no

For de av dere som venter på terminlistene for Aktivitetsseriene, så er de under arbeid og blir offentligjort igjen så snart det lar seg gjøre.

Minner også om at det er viktig at kontaktpersoner/lagledelse for det enkelte laget nå er oppdatert i TA/SA. Det som er registrert i TA er det vi bruker når vi sender varsel ved endringer, og da er det viktig at det er riktig person som mottar infoen.

Vi ønsker alle lykke til og ser fram til å møte dere ute i hallene våre gjennom sesongen!