Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Det nærmer seg turnering!

Nå er det bare noen dager igjen og her er det litt info samlet mot slutten av oppkjøringa.

Det er lenge siden sist vi arrangerte Elverum Yngres Cup, det står 2019 på alt vi finner igjen, derfor tenker vi at litt ekstra info kan være på sin plass også for dere som skal på turnering. Det er alltid noen som er ute for første gang, og denne gangen er det nok flere enn tidligere etter avlystninger av alle turneringer både i 2020 og 2021. 

Her kommer litt forskjellig som vi tenker det kan være lurt å vite noe om. Artikkelen kan bli oppdatert, det er datoen for siste oppdatering som ligger i headingen.

Ved Ydalir Skole ligger i et bilfritt område, der kan man ikke parkere rett ved inngangen. Man kan kjøre inn med det man skal laste ut av bilen - gjelder de av dere som skal overnatte. Bilen parkeres ved Kiwi Ydalir. 

Vi har fått noen spørsmål om camping ved skolene/hallene.
Det er mulig å stå parkert med bobil, men det er ikke mulig å få tilgang til vann/sanitæranlegg/strøm og liknende. En må være nøye på å parkere der det er lov å stå og selvsagt ta hensyn til de rundt seg. Det er stor parkeringsplass bak Terningen Arena.

De av dere som er med laget og skal se kamper og ikke har deltakerkort kjøper billett ved inngang i hallen. Billetten gjelder for det antallet du velger og selvsagt til alle haller i perioden. Billetten betales via vipps, les mer her. Dette gjør du i billettkontrollen, da mottar du en fysisk billett til å vise fram, det holder ikke med vippskvittering for å gå inn i hallen, du må ha billetten.

Servering av frokost på skolen gir ikke tilgang til å smøre matpakke til senere på dagen. Frokostserveringen er fra kl 0600-0900.

Middag lørdag 13.00 – 17.00, serveres på Thon Hotel Central
Kveldsmat lørdag serveres på skolen kl 1800-2000
Middag søndag 12.00 – 15.00, serveres på Thon Hotel Central

Alle lag må innom hovedsekretariatet i Terningen Arena før første kamp. Det holder at lagleder eller en annen representant for laget kommer innom. Her får dere info om eventuelle endringer og annen info, samt deltakerkort og t-skjorter til laget.

Hovedsekretariatet åpner kl 1500 på fredag, skolene er klare for innsjekk kl 1800. Mange skulle ønske det var mulig å sjekke inn på skolen tildigere, men det er det ikke, av praktiske hensyn, - vi skal bli klare til å ta dere imot. 

Alle som er berørt av endringer i kampoppsettet skal ha mottatt varsel på e-post. Det er alltid det kampoppsettet som ligger i MINhåndballappen og i TA som gjelder. Lenke til kampoppsettet for alle kamper finner du her.

Hvis foresatte eller søsken, eller andre, ønsker billett til konserten kan den kjøpes i hovedsekretariatet. Konsertbilletten koster kr 200.-

Om noen fortsatt ikke har bestilt transport må dere kontakte merethe.kjellberg@handball.no.

Hvem overnatter? Fyll ut skjemaet før dere kommer, så slipper dere å gjøre det ved ankomst. NB! må leveres på papir.

Her kan det kommer er info, så følg med! Følg oss også på Facebook, vi oppdaterer der når det er noe nytt.

Hvor sender jeg/legger jeg inn spillerlister? Jo det gjør du i TA. Les mer om dette her.