Dommeroppsettet ut 2025 er publisert!
Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.
Nå har dommeroppsettet for november og desember blitt publisert. Publiseringen har dessverre blitt forsinket grunnet blandt annet tekniske problemer og forsinkelser med TA-serveren, noe som også har påvirket dommerberammingen. I tillegg har vi hatt flere krevende forfall den siste tiden. Dette har medført at oppsettet ble klart senere enn ønsket. Heldigvis ser systemet nå ut til å fungere som normalt igjen!
Muligheten for å legge inn tidssperrer vil nå være åpen en lengre periode, frem til ny frist. Fristen for å legge inn nye tidssperrer er mandag 17. november.
Fristen for å melde forfall er 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2025/26. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.
Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.
Dommerkontakten kan også sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke av oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.
Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.
Har du spørsmål knyttet til dommeroppsett, send mail til dommeroppsettRN@handball.no.
Vi ønsker dere alle lykke til videre med sesongen!