Annonse
Fair Play Vert

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

2025-apr-26-Sparebank1-Cup-web-4.jpg

Dommeroppsett for oktober er publisert!

Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.

Nå har dommeroppsettet for oktober blitt publisert i mesteparten av regionen. Grunnet feil i server knyttet til TA, er det dessverre forsinkelser i systemet. Dette går også utover dommerberaminngen og derfor har oppsettet blitt publisert noe senere enn ønsket denne gangen. 

Muligheten for å legge inn tidssperrer vil nå være åpen i en kort periode, frem til dommeroppsettet for november/desember blir påbegynt. Fristen for å legge inn nye sperrer er 24.september. 

Fristen for å melde forfall er 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2025/26. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.

Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.

Dommerkontakten kan også sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke ned oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.

Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.

Har du spørsmål knyttet til dommeroppsett, send mail til dommeroppsettRN@handball.no. 

 

Vi ønsker dere alle lykke til med sesongen!