Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Arrangør i Bringserien

Ideer til hvordan din klubb som arrangør kan bidra til at angementet blir en trivelig opplevelse:

• Husk å fortelle at klubben skal arrangere Bringserierunde; Informer lokalavis/lokalradio/lokal-TV/lokale nettsteder/sosiale medier. Samarbeid med klubbens samarbeidspartnere  - sett opp plakater/informasjon på godt besøkte  steder i nærområdet i forkant av arrangementshelgen.  Ikke glem å promotere arrangementet også innad i egen klubb!

• Lag en ramme rundt arrangementet - la publikum og tilreisende se at det er Bringserie i hallen.

• Sørg for at det er speaker og musikk i hallen. Det skal være innløping og presentasjon av spillerne.

• Ha internett-tilgang i hallen, med PC og printer, slik at dere kan oppdatere lag og publikum med resultater fra de andre puljene. 

• Legg til rette for at det er tilgang til å få kjøpt mat og frukt etc i hallen.

• Arrangør må være behjelpelig med å bistå tilreisende lag med transport til og fra flyplass, hvis dette er nødvendig. Arrangør skal også være behjelpelig med rimelige overnattingstilbud for tilreisende lag.

• Arrangør må ha tett kontakt med tilreisende lag både før og under arrangementet. 

• Arrangøren må ha nøytral tidtaker i alle kampene.

• Hallen må åpnes 90 min før første kampstart begge dager og banen må være tilgjengelig 30 min før kampstart.

• Kampene skal spilles som følger: 

Lørdag: 12:00 – 13:30 16:30 – 18:00
Søndag: 10:00 – 11:30.
Avvik fra dette MÅ godkjennes av alle involverte parter 

Håndball Live
skal benyttes i alle kamper i Bringserien, og det er arrangør som er ansvarlig for dette. Hver klubb må sørge for å gi aktuelle personer tilgang til Turneringsadministrasjon (TA).
Alle lagene må selv legge inn sine spillerstaller
med riktige draktnumre og sørge for å oppdatere disse før hver runde. Vi henstiller til lagene å sørge for at spillerne benytter samme nummer i alle kampene i samme runde. Dette letter jobben med statistikkregistrering betraktelig.
NB: Registrering av spillerstall skal gjøres FØR første runde avvikles.

Turneringsadministrasjon (TA)

Kontaktperson for Bringserien er: Beate Løken  (Tlf: 459 06 573)

Vi håper alle arrangører gjør sitt ytterste for at tilreisende lag får et flott opphold og at dere er behjelpelige, slik at det blir et arrangement i hallen som er verdig våre beste gutte- og jentelag i 16 års-klassen. - Vi ønsker oss speaker, musikk og "trøkk" i hallene under alle Bringseriearrangementene, og det er DU som arrangør som har dette ansvaret!