Annonse:
Halv pris på landslagsdrakt
Annonse:
Halv pris på landslagsdrakt

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

20200119-Bring-G16-Stord-Foto-Peter-Tubaas.jpg
Foto: Peter Tubaas

Arrangør i Bringserien

Ideer til hvordan din klubb som arrangør kan bidra til at angementet blir en trivelig opplevelse:

• Husk å fortelle at klubben skal arrangere Bringserierunde; Informer lokalavis/lokalradio/lokal-TV/lokale nettsteder/sosiale medier. Samarbeid med klubbens samarbeidspartnere  - sett opp plakater/informasjon på godt besøkte  steder i nærområdet i forkant av arrangementshelgen.  Ikke glem å promotere arrangementet også innad i egen klubb!

• Lag en ramme rundt arrangementet - la publikum og tilreisende se at det er Bringserie i hallen.

• Sørg for at det er speaker og musikk i hallen. Det skal være innløping og presentasjon av spillerne.

• Ha internettilgang i hallen, med PC og printer, slik at dere kan oppdatere lag og publikum med resultater fra de andre puljene. 

• Legg til rette for at det er tilgang til å få kjøpt mat og frukt etc i hallen.

• Arrangør må være behjelpelig med å bistå tilreisende lag med transport til og fra flyplass, hvis dette er nødvendig. Arrangør skal også være behjelpelig med rimelige overnattingstilbud for tilreisende lag.

• Arrangør må ha tett kontakt med tilreisende lag både før og under arrangementet. 

• Arrangøren må ha nøytral tidtaker i alle kampene.

• Hallen må åpnes 90 min før første kampstart begge dager og banen må være tilgjengelig 30 min før kampstart.

• Kampene: 

Kampene i arrangement med trelagspuljer skal spilles kl. 11.00, 15.00 og 19.00 samme dag. Avvik fra dette skal godkjennes av alle lag og NHF. Det skal i alle tilfeller være minimum 4 timer mellom tidspunkt for kampstart. Arrangørklubb skal som utgangspunkt spille i kamp 1 og kamp 3 i arrangementet.

Håndball Live
skal benyttes i alle kamper i Bringserien, og det er arrangør som er ansvarlig for dette. Hver klubb må sørge for å gi aktuelle personer tilgang til Turneringsadministrasjon (TA).
Alle lagene må selv legge inn sine spillerstaller
med riktige draktnumre og sørge for å oppdatere disse før hver runde. Vi henstiller til lagene å sørge for at spillerne benytter samme nummer i alle kampene i samme runde. Dette letter jobben med statistikkregistrering betraktelig.
NB: Registrering av spillerstall skal gjøres FØR første runde avvikles.

Turneringsadministrasjon (TA)

Kontaktperson for Bringserien er: Beate Løken  (Tlf: 459 06 573)

Vi håper alle arrangører gjør sitt ytterste for at tilreisende lag får et flott opphold og at dere er behjelpelige, slik at det blir et arrangement i hallen som er verdig våre beste gutte- og jentelag i 16 års-klassen. - Vi ønsker oss speaker, musikk og "trøkk" i hallene under alle Bringseriearrangementene, og det er DU som arrangør som har dette ansvaret!