Annonse:
Rabatt til klubber på kjøp av smittevernutstyr
Annonse:
Rabatt til klubber på kjøp av smittevernutstyr

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Foto: Bildbyrån

Samarbeidspartnere

EHF EURO 2020 i Norge har inngått avtaler med nasjonale samarbeidspartnere.

Scandic tilbyr sports- og foreningspriser på over 86 hoteller rundt om i Norge, flere med kort avstand til sports- og fritidsanlegg. Avtalen som nå inngås gjelder EHF EURO 2020-turneringene for både menn og kvinner, og gjør at gjestende lag kan tilbys førsteklasses overnatting og service under oppholdet i Norge i mesterskapsperiodene. Scandic er godt kjent med hva det innebærer å huse idrettsutøvere. Scandic har lang og god erfaring med å være vertskap for idrettsutøvere på både topp- og breddenivå.

–  Vi er naturligvis godt fornøyde med denne avtalen, som er en naturlig forlengelse av vårt allerede nære samarbeid med norsk håndball, sier markedsdirektør Tine Birkeland Westby i Scandic.

HMK er et av Norges og Europas ledende busselskap, og har kontor i Oslo. Selskapets uttalte mål er alltid å være i front og være et eksempel til etterfølgelse når det gjelder kundeservice, miljø og sikkerhet.

HMK besitter en moderne vognpark med busser og minibusser, og har også tilgang på VIP-sedaner via datterselskapet Bislet Limousine. Det stilles høye krav til selskapets sjåfører. HMK ønsker å tilby en helhetlig og god opplevelse til sine kunder – helt fra første kontakt for å planlegge oppdraget, til alle passasjerer er trygt framme.

– HMK er stolte over å få denne transportavtalen. Vi har satset mye på profilering for vårt selskap innen barn og idrett siste årene. Disse mesterskapene i 2020 er noe vi nå ser veldig frem til, sier daglig leder i HMK Morten Stovner-Sørlie.

– Avtalen med HMK betyr at enda en stor, etablert og nasjonal aktør er med oss som partner inn mot de to EURO-mesterskapene vi skal arrangere i 2020. Vi gleder oss til å samarbeide med selskapet, sier markedssjef i Norges Håndballforbund, Rasmus Aarflot.

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som skal forenkle og verdiøke handel og kommunikasjon for mennesker og virksomheter i Norden. Visjonen vår er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Konsernet møter markedet med to merkevarer; Posten for det norske folk og Bring for bedrifter i Norden.
- Vi gleder oss til håndball-EM på hjemmebane og er stolte av å være nasjonal leverandør for EURO 2020. Som generalsponsor til Norges Håndballforbund har vi valgt at Posten-logoen skal pryde jentenes drakter, mens gutta har Bring på sine drakter. Vi står for felles verdier og kjenner oss igjen i håndballverden. Bring opererer også på en internasjonal arena, hvor vi konkurrerer med de største og beste. Og så er vårt løfte ”Finding new ways” – akkurat som håndballen har gjort siden første gang vi ble sponsor i 1985, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.
- Som sponsor i over 30 år har Posten bidratt til en flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. Bring-logoen er synlig på Håndballguttas drakter og Posten-logoen preger fortsatt draktene til Håndballjentene. Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring er med også på laget til EURO 2020, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.

Som vertsby og vertsregion er både Trondheim kommune og Trøndelag fylkeskommune sentrale støttespillere for EHF EURO 2020.

Flisa Trykkeri blir nasjonal leverandør til EHF EURO 2020. Den grafiske bedriften får kommersiell bransjeeksklusivitet i Norge innenfor bransjen «design, trykksak, foliering, annonseutforming, reklameutforming og «tone of voice» i forbindelse med mesterskapet i desember.  

– Et samarbeid med Norges Håndballforbund (NHF), som også inkluderer EHF Euro for Kvinner 2020, gir oss muligheten til å være en del av et vinnerteam. Det inspirerer oss i hverdagen, vårt mål er å alltid levere de beste tjenester og produkter til våre kunder, sier daglig leder i Flisa Trykkeri, Per Otto Sletten.

– I vår digitale tidsalder må vi aldri undervurdere det direkte møtet, et smil og en god latter. Noen kaller det kommunikasjon – andre å formidle det du har på hjertet. Vi på Flisa Trykkeri vil at kundene skal trives blant oss. De skal føle seg ivaretatt, og kjenne at vi bryr oss. Vårt mål er å finne de beste løsningene på kundenes behov. Vi har humor og evnen til å ta oss selv uhøytidelig. Dette er et godt utgangspunkt for felles suksess. Vi ligger på landet, har luft mellom husene og setter gammeldags yrkesstolthet høyt, gjenspeiler vårt motto: – itte akkurat urbant

Markedssjef Rasmus Aarflot i NHF er veldig godt fornøyd med at Flisa Trykkeri, som en eksisterende partner til NHF, også er med som partner når vi arrangerer mesterskap. – Det gir en god synergi for oss begge, sier han. 

Flisa Trykkeri 
ble etablert allerede i 1913 og er en vel etablert bedrift på Flisa i Solør. Slik beskriver de seg selv: – Her har vi lang tradisjon i å klare oss med de ressursene vi har rundt oss. Dette har gjort oss nøysomme og opptatt av at ting skal være skikkelige. Tiden har heller ikke stått stille her på Flisa. Vi har det som kreves i tiden vi lever i, men tiden her går fortsatt passe fort til at vi rekker å være nøyaktige og oppdatert på det som skjer. Vi er en glad gjeng som innehar høy kunnskap og kompetanse innenfor våre fagområder. Det være seg digital og analog krysspublisering eller produksjonen av en god bok.

Som den største aktøren innen grafiske tjenester mellom Oslo og Trondheim er det viktig og naturlig for oss å ta et utvidet samfunns- og miljøansvar. Vår holdning er at idrettsglede og aktivitet er viktig for å utvikle et sunt samfunn.

Compass Fairs blir nasjonal leverandør til EHF EURO 2020. Compass Fairs var med i Trondheim under herremesterskapet, men kun som en forespurt leverandør uten noen form for avtale. Vi er veldig glade for at vi nå kunne sette dette i noe mer formelle rammer og at de er med som en National Supplier til mesterskapet i desember. Det er en god avtale for begge parter, og forhåpentligvis starten på et mer langsiktig samarbeid, sier Markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund (NHF).

Compass Fairs har gjennom 20 år i bransjen bygget flotte stands og levert messeutstyr som bord, stoler, tepper, strøm, internett og belysning, og hjulpet tusenvis av utstillere. Firmaet er en solid aktør i både Norge, Sverige, Danmark og Tyskland.
Compass Fairs koordinerer, arrangerer, organiserer og bygger arrangementer fra A til Å.

– Vi ser fram til et forsterket samarbeid med NHF i EHF Euro for Kvinner 2020, sier Compass Fairs. Vårt mål er å levere tjenester og produkter som setter en ekstra spiss på arrangementene. Vi håper vår erfaring fra tidligere mesterskap kan hjelpe NHF, og at vi sammen, får gjennomført flotte arrangement i alle tre byene.