Topphåndballseminaret arrangeres på Scandic Helsfyr og Oppsal Arena i Oslo fredag 19. juni til søndag 21. juni. Seminaret samler trenere fra hele landet og er en viktig arena for faglig påfyll - både for topphåndballen og for ungdoms- og breddehåndballen.
Landslagssjef for Håndballjentene Ole Gustav Gjekstad leder programmet sammen med flere internasjonale trenere. Gjennom helgen vil ungdomslandslagene for både gutter og jenter delta som utøvere.
For trenere med Master Coach-lisens gir seminaret en mulighet til å fornye lisensen hos EHF. Blant dem som benytter seg av dette i år, er de svenske landslagstrenerne Michael Apelgren og Patrik Fahlgren.
Påmeldingen er nå åpnet, og du kan velge registrering med eller uten overnatting. Husk også at kategoriene for Trener 3 og Trener 4 er forbeholdt deltakere som følger utdanningsløpet i 2026.