Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

NHF Logo Isbjørn

Posten generalsponsor i fire nye år

Posten fortsetter som generalsponsor for Norges Håndballforbund. Avtalen er fornyet med fire nye år.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

Posten har vært en av Norges Håndballforbunds aller viktigste og mest synlige sponsorer i de fem siste tiårene. Nå er partene enig om en forlengelse av generalsponsoratet. Den nye avtalen tar til når den pågående går ut sommeren 2022, og varer frem til 2026.

- En generalsponsor skal favne bredt, og bidra inn mot både topp og bredde. Det gjør virkelig Posten, og det gjenspeiles godt i den nye avtalen. Vi er derfor svært fornøyde med forlengelsen, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund.

- «Posten og håndball, er ikke de kjærestepar?», var det en som sa da vi diskuterte å fornye sponsoravtalen. Og det er så enkelt. Folket elsker håndball, og det gjør vi i Posten og Bring også. Som sponsor i over 30 år har Posten fått bidra til en gullalder i norsk håndball – og vært med på en lang rekke internasjonale triumfer. I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene, og Bring-logoen forblir synlig på Håndballguttas drakter, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

- Norsk håndball ønsker å assosiere seg med partnere som bidrar positivt i samfunnet, og som vi kan lære av. Derfor er det ekstra hyggelig at den nye avtalen setter ekstra fokus på to områder som er avgjørende for å lykkes fremover: Posten er en pionér på bærekraft og innovative løsninger rundt post og logistikk. Her skal vi lære og utfordre hverandre til å gjøre våre arrangementer enda mer bærekraftige, sier kommersiell sjef i Norges Håndballforbund, Jan-Erik Aalbu.

Artikkelen fortsetter under bildet.

2021-LKS-oppstilling-med-Posten.jpg

Posten har vært en synlig og god støttespiller for Håndballjentene og NHF helt siden 80-tallet. Foto: NTB

Det siste året har Norges Håndballforbund fornyet avtaler med både Gjensidige, REMA 1000 og andre sentrale og langsiktige partnere.

- Vi opplever en stor tillit i sponsormarkedet – og det gjør ingenting at vi har to av verdens beste landslag, sier Aalbu.

I tillegg til at Posten-konsernet er det eneste som har logosynlighet på både Håndballjentene, Håndballgutta og alle yngre landslag, videreføres Bring-serien for 16-åringene.

- Å gi enda flere muligheten til å spille håndball, uavhengig av kjønn, bakgrunn, etnisitet og økonomi er viktig for Norges Håndballforbund. Sammen med Posten skal vi bidra til å innfri målsetningen «Håndball for alle», sier Langerud.

Artikkelen fortsetter under bildet.

2021-fredriksen-med-bring-i-bakgrunnen.jpg

... akkurat som Bring er synlig når Magnus Fredriksen og Håndballgutta er i aksjon. Foto: NTB

Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme fremhever at Posten i den kommende perioden vil legge vekt på å styrke verdier som bærekraft og mangfold.

- Vi ønsker med våre erfaringer å bidra til en mer fargerik håndball slik at enda flere skal få muligheten til å oppleve håndball-glede, sier Gjølme, og legger til:

- Ekstra hyggelig synes Posten det er å lansere en ny sponsoravtale på tampen av et håndball-VM hvor Håndballjentene hittil er ubeseiret – og går inn i finalehelgen fulle av selvtillit!

Kontakt:
Jan-Erik Aalbu
Kommersiell sjef
Norges Håndballforbund
Telefon: 977 11 120

Elisabeth Gjølme
Kommunikasjonsdirektør
Posten
Telefon: 901 40 449