Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Ledig stilling i NHF

Norges Håndballforbund har ledig stilling som markeds- og sponsorkoordinator.

Norges Håndballforbund (NHF) er et av de største særforbundene i norsk idrett og er organisert med 6 regioner og ett sentralledd. NHF har i overkant av 135.000 medlemmer, 10.300 spillende lag og 750 klubber. NHF sentralt er, sammen med regionene, et interesse- og styringsorgan for alle håndballklubber og har omfattende oppgaver i organisasjonen. NHFs totale organisasjon skal lede, utbre, ivareta og utvikle håndballidretten i Norge, samt bidra aktivt til utviklingen internasjonalt. Den utadrettede virksomheten omfatter medierettet arbeid, samarbeidsprosjekter i norsk og internasjonal idrett samt landslagsvirksomhet. Generalsekretariatet har kontorer på Ullevaal Stadion, Oslo. 

Stillingen ligger inn under Seksjon for marked, medier og kommunikasjon, som per dags dato består av 13 personer. Markedsseksjonen har det totale ansvaret for merkevarebygging, arrangement og events, sponsorsalg og aktivering, kommunikasjon, sosiale medier, informasjon og PR. Vi søker deg som trigges av å videreutvikle norsk håndball som merkevare, og som trives i en utadrettet rolle i tett kontakt med Norges Håndballforbunds samarbeidspartnere.

Arbeidsoppgaver

• Oppfølging av flere sentrale prosjekter og markedsaktiviteter med NHFs samarbeidspartnere.
• Ansvar for landslagenes kolleksjon i tett samarbeid med utstyrsleverandør og egen organisasjon.
• Ansvarlig for å videreutvikle NHF-shop.no.
• Ansvarlig for å koordinere Rema1000 Håndballskoler og øvrige håndballskoler i dialog med region og klubb.
• Ansvar for å videreutvikle og implementere konseptet «Sunn Idrettshall» i samarbeid med regioner med særlig oppfølging og tilrettelegging på landskamper og nasjonale yngrearrangement.
• Ansvarlig for at profileringsutstyr og markedsmateriell er oppdatert til enhver tid.
• Ansvarlig for bestilling og utforming av annonser til landskamparrangement i ulike kanaler og medier.
• Ansvar for kampanjebaserte nyhetsbrev knyttet til landskamparrangement.
• Annen koordinering og oppfølging av ulike markedsrelaterte oppgaver, og ved behov kunne bidra med oppgaver på tvers i seksjonen når det gjelder medier, kommunikasjon og arrangement.

Kvalifikasjoner

• Utdannelse innen Sports management, markedsføring eller kommunikasjon på høyskolenivå.
• En god relasjonsbygger innen sponsorarbeid med evne til å lede samarbeids-prosjekter på en god måte.
• God til å håndtere mange løpende oppgaver samtidig, som ser løsninger og trår til når det trengs.
• Fordel med erfaring fra salg og prosjektledelse.
• Fordel med erfaring med bildebehandling, nettpublisering og bruk av sosiale medier.
• Fordel med erfaring innen CRM, produksjon av nyhetsbrev eller kunde- og lojalitetsprogrammer.

Personlige egenskaper

• Gode samarbeidsevner, løsningsorientert og ikke redd for å «ta i et tak».
• Utadvendt, energisk og med godt humør.
• Strukturert, nøyaktig og trives i en operativ rolle.
• Resultatorientert, effektiv med god formidlingsevne.
• Engasjert og med evne til å ta initiativ.
• Selvstendig og med høy gjennomføringsevne.

Vi tilbyr

• En spennende stilling i et veldrevet særforbund med mulighet til å utvikle seg og påvirke egen arbeidshverdag.
• I Norges Håndballforbund ønsker vi oss engasjerte medarbeidere som tar initiativ, og som ser seg selv som en bidragsyter til at vi når våre mål, og som kan identifisere seg med våre verdier: Begeistring, Innsatsvilje, Respekt og Fair Play.

Spørsmål om stillingen kan rettes til markedssjef i Norges Håndballforbund, Rasmus Aarflot på tlf. 959 65 555.

Søknadsfrist: 31. desember 2018.

Tiltredelse: snarest eller etter avtale.

Arbeidssted: Sognsveien 75 A - Ullevaal Stadion, 0855 Oslo,

Søknad med tilhørende CV bes sendt til epost: nhf@handball.no.
Søknaden merkes «Markeds- og sponsorkoordinator».

Alle søknader behandles konfidensielt.