Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Foto: Svein André Svendsen/NHF
Foto: Svein André Svendsen/NHF

Fire nye år

Posten Norge fortsetter som generalsponsor for Norges Håndballforbund i fire nye år.

Den nye avtalen er verdt rundt 40 millioner kroner fram til 2022, og innebærer at Posten blir en viktig samarbeidspartner både for landslagene og for håndballens rekrutteringsarbeid.

- Som sponsor i over 30 år har vi fått bidra til flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene og Bring-logoen blir synlig på Håndballguttas drakter, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

Hun er glad for at Posten Norge også i fremtiden blir en viktig samarbeidspartner i rekrutteringsarbeidet, gjennom Bringserien for 16-årige jenter og gutter.

-Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Uten Posten på laget kan jeg vanskelig se for meg at vi hadde oppnådd de resultater og den medlemsvekst vi nå ser resultatene av i 2018. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring fornyer sin avtale med fire nye år. Det gir oss god forutsigbarhet innenfor viktige satsingsområder, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund. 

De fleste nordmenn vet at Posten er sponsor for Norges Håndballforbund, og sponsoratet skaper oppmerksomhet rund merkevarene Posten og Bring. De ansatte i Posten er også entusiastiske medspillere til samarbeidet – blant annet på tribunene under landskamper.

Ytterligere informasjon:
Posten Norge: Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme, telefon 901 40 449
Norges Håndballforbund: Generalsekretær Erik Langerud, telefon 915 84 953